Hertuginne Meghan later til å ha lansert det første produktet fra sitt nye livsstilsmerke American Riviera Orchard: Glass med syltetøy.
Flere av hertuginnens influenservenner har nemlig lagt ut bilder i sosiale medier der de hyller Meghans nye syltetøy, som hun har sendt dem.
Blant dem som har delt bilde av det kongelige glasset med syltetøy, er designeren Tracy Robbins, som takket Meghan på Instagram Story, rapporterer Sky News.
Også den argentinske modellen Delfina Blaquier har fått en smaksprøve. Hun er gift med prins Harrys nære venn, polospilleren Nacho Figueras, og skrev på Instagram:
– Jordbærsyltetøy gjør meg lykkelig, og jeg elsker ditt syltetøy.
Hertuginne Meghan satser på sitt eget livsstilsmerke American Riviera Orchard, men hjemmesiden
er foreløpig innholdsløs. Navnet er et nikk til Santa Barbara, der hertugparet bor og som gjerne kalles den amerikanske rivieraen.
Nummerering av glassene tyder ifølge mediene på at hertuginnen har sendt ut i alt 50 syltetøyglass. New York Post
påpeker at hertuginnens svigerfar, Kong Charles, i årevis har solgt syltetøy fra sitt gods i Cornwall.
Hertugparet er ifølge New York Times
i gang med innspillingen av det første av to nye prosjekter for Netflix. Kameraene rullet nemlig da prins Harry spilte polokamp i Florida sist helg.
Serien skal følge den profesjonelle poloverdenen, mens det andre prosjektet skal handle om matlaging, hagestell, vertskap og vennskap med hertuginne Meghan i front, skrev Deadline
nylig.
(©NTB)