Dette er en (+) artikkel.
På Investornytt kan du orientere deg og få innsikt i alle markeder.
Logg inn hvis du har kjøpt
To dagligvarebutikker vegg i vegg. Illustrasjon. Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Jeg har jobbet i dagligvarebransjen. Jeg kjenner lukten av ferskt brød fra «bake-offen» og husker hvordan det var å bygge opp kampanjeutstillinger med sterke merkevarer. Jeg var der på 90-tallet, da EMV – egne merkevarer – var noe nytt og spennende.
Senere jobbet jeg i Coca-Cola, en av verdens sterkeste merkevarer og så på nært hold hvilken kraft det ligger i merkevarebygging. Og nettopp derfor kjenner jeg igjen når noe skurrer.
På Investornytt kan du orientere deg og få innsikt i alle markeder.
Investornytt AS
Org. nr: 927 214 296
© 2022 - Drift og vedlikehold av Seal Media AS
Innholdet på Investornytt representerer ikke Investornytt AS´ meninger, men er forfatterenes egne subjektive ytringer. Innholdet på Investornytt skal ikke sees som finansielle råd. Aksjehandel, kryptovaluta, kryptokunst og all form for trading er svært risikabelt og du kan i verste fall tape mer enn du har investert. Alle må gjøre sine egne vurderinger og ikke handle basert på informasjon på Investornytt.