Investornytt
  • Logg Inn
  • Registrere
  • Forsiden
  • Aksjer
    • Aksjer
    • Analyse
  • Investor
  • Olje & energi
    • Trading
      • Opplæring
      • Trading
      • IN Discord
    • Råvareskolen
    • Oljerapporter
  • IN Live
  • Annonsørinnhold
  • Krypto
    • Krypto
    • Kryptokurser live
  • Om oss
  • Bli medlem
    • Medlemsfordeler
Inget resultat
Vis alt resultat
Investornytt
Hjem Investor

(+) Intervju av Vilde fra Healthy Eats og kommunikasjon

Jan Børge Sagmo av Jan Børge Sagmo
10.05.2023
i Investor
Lesetid:4 mins read
(+) Intervju av Vilde fra Healthy Eats og kommunikasjon

Som en person som jobber i B2B-salg, har jeg lært at det aldri har vært viktigere å være til stede på LinkedIn enn det er i dag. Kanalen har over 2 millioner brukere i Norge alene og det er ingen tvil om at LinkedIn har kommet for å bli.

For å være en suksess på LinkedIn, må man prioritere en innholdsstrategi, spesielt hvis man jobber med B2B-salg. Dette skyldes at hele 75% av B2B-kjøpere sjekker sosiale medier før de gjør et kjøp, og LinkedIn er den viktigste kanalen for dette formålet.

Hvis du er usikker på hvordan du skal komme i gang med å lage innhold for LinkedIn, eller hva som fungerer, har jeg 5 tips som jeg tror vil hjelpe bedriften din å lykkes på denne plattformen.

Det første tipset mitt er å fokusere på engasjement. På LinkedIn får du en score på innlegget ditt i løpet av 1-2 timer, som vil påvirke rekkevidden din. Denne scoren bestemmes av faktorer som antall kommentarer på innlegget, hvor lang tid personer har brukt på innlegget, og antall reaksjoner på innlegget. Hvis du får mye engasjement på innleggene dine, vil algoritmen til LinkedIn prioritere innholdet ditt, og nye innlegg vil påvirkes av hvordan tidligere innlegg har prestert. Et triks er å stille spørsmål som oppfordrer til svar i kommentarfeltet, da dette kan øke engasjementet ditt.

Dette er en (+) artikkel.

På Investornytt kan du orientere deg og få innsikt i alle markeder.

Logg inn hvis du har kjøpt

Få full tilgang til alt innhold på Investornytt

Dette er en pluss-sak. Abonner for å lese denne, og for full tilgang til alt innhold.
Kjøp tilgang

Relatert Innlegg

(+) Hvordan fungerer skjermingsfradraget for aksjegevinst?
Investor

(+) Hvordan fungerer skjermingsfradraget for aksjegevinst?

29.06.2025
Hvordan fungerer Rolex allokeringssystem? 
Investor

Hvordan fungerer Rolex allokeringssystem? 

15.06.2025
(+) Hvordan styrke kundeforholdet ditt hos Rolex-forhandlere?
Investor

Slik kjøper du din første luksusklokke brukt 

24.05.2025
Neste innlegg

Lotteritilsynet varsler vedtak: Norsk Tipping må kutte i reklamebudsjettet

Vennligst logg inn for å delta i diskusjonen

Investornytt AS
Org. nr: 927 214 296
© 2022 - Drift og vedlikehold av Seal Media AS

  • Alle henvendelser: kontakt@investornytt.no
  • Om oss
  • Abonnement
  • Personvern
  • Vilkår
  • Presse
  • Bidra

Innholdet på Investornytt representerer ikke Investornytt AS´ meninger, men er forfatterenes egne subjektive ytringer. Innholdet på Investornytt skal ikke sees som finansielle råd. Aksjehandel, kryptovaluta, kryptokunst og all form for trading er svært risikabelt og du kan i verste fall tape mer enn du har investert. Alle må gjøre sine egne vurderinger og ikke handle basert på informasjon på Investornytt.

Velkommen tilbake!

Logg inn på kontoen din nedenfor

Glemt passord? Melde deg på

Opprette ny konto!

Fyll ut skjemaene nedenfor for å registrere deg

Alle felt må fylles ut. Logg Inn

Hent passordet ditt

Vennligst skriv inn brukernavnet eller e-postadressen din for å tilbakestille passordet ditt.

Logg Inn
Investornytt
Administrer samtykke
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner.
Funksjonell Alltid aktiv
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferanser
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang benyttes kun til statistikk. Lagring av data eller tilgang brukes utelukkende til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig samtykke fra din internettleverandør eller en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.
Administrer alternativer Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Les mer om disse formålene
Se preferanser
{title} {title} {title}
  • Logg Inn
  • Melde deg på
  • Handlevogn
Inget resultat
Vis alt resultat
  • Forsiden
  • Aksjer
    • Aksjer
    • Analyse
  • Investor
  • Olje & energi
    • Trading
      • Opplæring
      • Trading
      • IN Discord
    • Råvareskolen
    • Oljerapporter
  • IN Live
  • Annonsørinnhold
  • Krypto
    • Krypto
    • Kryptokurser live
  • Om oss
  • Bli medlem
    • Medlemsfordeler
Er du sikker på at du vil låse opp dette innlegget?
Lås opp venstre : 0
Er du sikker på at du vil si opp abonnementet?