Hertuginnen av Sussex har lansert en ny nettbutikk, der fansen kan kjøpe hennes favorittklær, tilbehør og smykker.
Hun delte lenken til sin ShopMy
-side med sine 2,6 millioner følgere på Instagram mandag.
ShopMy-plattformen markedsføres ifølge BBC
mot såkalte «eliteskapere», som en måte for dem å tjene penger på dersom noen kjøper varer gjennom lenker de har delt. De kan tjene fra 10 prosent og opp mot 30 prosent i provisjon.
Hertuginne Meghan beskrev sin stil som «high low», med en blanding av designerklær og mer tilgjengelige moteplagg, i en episode av sin egen Netflix-serie «With Love, Meghan».
Hun beskriver plaggene i nettbutikken som «en håndplukket og kuratert samling av de tingene jeg elsker», og la til at hun lenge hadde blitt bedt om å dele hva som inspirerte henne i klesveien.
Det er snakk om 32 plagg i nøytrale basisplagg i dempede toner som hvitt, beige, lyseblått og svart, og materialer som lin og kasjmir. Prisen er fra 99 pund for en trenchcoat – til 595 pund for skinnsandaler fra Yves Saint Laurent.
Antrekk hertuginnen tidligere har blitt avbildet i, har tidvis blitt utsolgt på få minutter – selv om det var i tiden da forholdet til prins Harry var nytt.
8. april er det premiere for hertuginnens nye podkastserie
«Confessions of a Female Founder», der hun ifølge omtalen snakker med kvinner som «har gjort drømmer til virkelighet, og små ideer til store forretninger».
(©NTB)