Investornytt
  • Logg Inn
  • Registrere
  • Forsiden
  • Aksjer
    • Aksjer
    • Analyse
  • Investor
  • Olje & energi
    • Trading
      • Opplæring
      • Trading
      • IN Discord
    • Råvareskolen
    • Oljerapporter
  • IN Live
  • Annonsørinnhold
  • Krypto
    • Krypto
    • Kryptokurser live
  • Om oss
  • Bli medlem
    • Medlemsfordeler
Inget resultat
Vis alt resultat
Investornytt
Hjem IN live

Legendarisk orgasmescene fra «When Harry Met Sally» gjenskapes

NTB av NTB
30.01.2025
i IN live
Lesetid:2 mins read

Orgasmescenen fra filmen «When Harry Met Sally» er en filmklassiker. Nå gjenskapes den etter 35 år, i en reklamefilm som skal vises under Super Bowl-sendingen.

Meg Ryan og Billy Crystal spilte Sally og Harry i filmskaper Nora Ephrons populære, romantiske komedie fra 1989. Nå vender de tilbake til samme sted, Katz Deli, og spiller inn scenen på nytt.

Det er et velkjent, amerikansk majonesmerke som punger ut.

I originalfilmen hevder Crystals rollekarakter at ingen av kvinnene han har vært intim med, noensinne har faket en orgasme – hvorpå Ryans karakter leverer en overbevisende orgasme, ved bordet, midt blant alle restaurantgjestene.

– Dette er første gang vi har fått spørsmål om å gjøre noe som dette på nytt. Det var en kul idé, og manuset føltes riktig, sier Billy Crystal til People.

– Tar det samme som henne

Filmstjernen Sydney Sweeney dukker opp som restaurantgjest for å leverer den berømte replikken «Jeg tar det samme som henne» til kelneren.

Det som er annerledes i 2025-versjonen, er at det er når Meg Ryans rollekarakter klasker litt ekstra majones på smørbrødet at stønningen begynner.

– Nå er vi i gang igjen, fastslår Billy Crystal.

123,7 millioner seere

Reklamen skal sendes under Super Bowl-finalen 9. februar. Finalen i amerikansk fotball er verdens mest sette TV-sending, og ble fulgt av 123,7 millioner seere lineært og strømmet i 2024. Det innebærer at reklameplasser er ekstremt ettertraktet – og firmaer er villig til å betale over 90 millioner kroner til kanalen Fox for et halvt minutts eksponering.

Hele 10 reklameplasser til denne rekordhøye prisen er allerede bestilt, ifølge Deadline. Populært å reklamere for er ulike tech-produkter, mens det i år ikke er noen kontroversielle reklamefilmer. Mange kjendiser stiller opp.

Også filmtrailere er i vente: Det forventes at blant annet trailere for «Jurassic World Rebirth», «Thunderbolts*» og «Mission: Impossible – Final Reckoning» vil bli vist.

(©NTB)

Relatert Innlegg

IN live

Oslos byrådsleder mottok pris fra Zelenskyj

16.06.2025
IN live

Skyhøyt antall førstegangskjøpere i boligmarkedet – meglertopp tror ikke det vil vare

16.06.2025
IN live

Maaemo og Re-Naa beholder sine tre Michelin-stjerner

16.06.2025
Neste innlegg

Brannsjef tror ingen overlevde flykollisjonen i Washington

Investornytt AS
Org. nr: 927 214 296
© 2022 - Drift og vedlikehold av Seal Media AS

  • Alle henvendelser: kontakt@investornytt.no
  • Om oss
  • Abonnement
  • Personvern
  • Vilkår
  • Presse
  • Bidra

Innholdet på Investornytt representerer ikke Investornytt AS´ meninger, men er forfatterenes egne subjektive ytringer. Innholdet på Investornytt skal ikke sees som finansielle råd. Aksjehandel, kryptovaluta, kryptokunst og all form for trading er svært risikabelt og du kan i verste fall tape mer enn du har investert. Alle må gjøre sine egne vurderinger og ikke handle basert på informasjon på Investornytt.

Velkommen tilbake!

Logg inn på kontoen din nedenfor

Glemt passord? Melde deg på

Opprette ny konto!

Fyll ut skjemaene nedenfor for å registrere deg

Alle felt må fylles ut. Logg Inn

Hent passordet ditt

Vennligst skriv inn brukernavnet eller e-postadressen din for å tilbakestille passordet ditt.

Logg Inn
Investornytt
Administrer samtykke
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet. Å ikke samtykke eller trekke tilbake samtykke kan ha negativ innvirkning på visse egenskaper og funksjoner.
Funksjonell Alltid aktiv
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å kunne bruke en spesifikk tjeneste som er eksplisitt etterspurt av abonnenten eller brukeren, eller kun for elektronisk kommunikasjon.
Preferanser
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å lagre preferanser som ikke er etterspurt av abonnenten eller brukeren.
Statistikk
Lagring av data eller tilgang benyttes kun til statistikk. Lagring av data eller tilgang brukes utelukkende til anonyme statistiske formål. Uten en stevning, frivillig samtykke fra din internettleverandør eller en tredjepart, kan informasjon som er lagret eller hentet for dette formålet alene vanligvis ikke brukes til å identifisere deg.
Markedsføring
Lagring av data eller tilgang er nødvendig for å opprette brukerprofiler for å sende reklame eller for å spore brukeren på en nettside (eller over flere nettsider) for lignende markedsføringsformål.
Administrer alternativer Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Les mer om disse formålene
Se preferanser
{title} {title} {title}
  • Logg Inn
  • Melde deg på
  • Handlevogn
Inget resultat
Vis alt resultat
  • Forsiden
  • Aksjer
    • Aksjer
    • Analyse
  • Investor
  • Olje & energi
    • Trading
      • Opplæring
      • Trading
      • IN Discord
    • Råvareskolen
    • Oljerapporter
  • IN Live
  • Annonsørinnhold
  • Krypto
    • Krypto
    • Kryptokurser live
  • Om oss
  • Bli medlem
    • Medlemsfordeler
Er du sikker på at du vil låse opp dette innlegget?
Lås opp venstre : 0
Er du sikker på at du vil si opp abonnementet?